Antkakliai nuo erkių

Filtras

Antkakliai nuo erkių šunims – kaip išsirinkti?

Orams atšilus svarbiausia apsaugoti savo augintinį nuo blusų ir erkių. Dėl šių išorinių parazitų sukeliamų ligų galite prarasti savo keturkojus. Išsirinkti apsaugą šunims ,,Vetspot‘‘ internetinėje vaistinėje išties lengva. Mūsų siūlomi antkakliai nuo erkių – ,,Foresto‘‘, ,,Kiltix‘‘ ir ,,Bolfo‘‘ už gerą kainą. Užsisakykite internetu ir šios prekės jus pasieks per 1-4 darbo dienas.
Prieš pirkdami apykaklę, kuri apsaugo nuo parazitų, patariame įsitikinti, kad ji tiks jūsų keturkojui. Priklausomai nuo gamintojo, apykaklės nuo parazitų įprastai naudojami ne jaunesniems nei 7 savaičių amžiaus šunims. Antkakliai nuo erkių – ilgalaikė apsauga, kuri trunka kelis mėnesius. ,,Foresto‘‘ antkaklis savo apsaugą išlaiko net iki 7 – 8 mėnesių. Yra atsparus vandeniui, bekvapis ir lengvai naudojamas. Jis tinka ne tik šunims, bet ir katėms. Išsirinkti išties paprasta, nes skirstomas į dvi svorio kategorijas – iki 8 kg., ir nuo 8 kg. ,,Kiltix’’ antkakliai nuo erkių savo apsaugą išlaiko iki 7 mėnesių. Prieš perkant reikia išmatuoti šunims kaklo ilgį, nes jis skirstomas pagal antkaklio ilgį. ,,Bolfo‘‘ antkaklių apsauga yra trumpesnė. Jis apsaugo nuo blusų iki 4 mėnesių, o nuo erkių iki 7 savaičių. Prieš perkant taip pat reikia išsimatuoti augintinio kaklą, nes jis skirstomas pagal antkaklio ilgį. Pirkdami internetu, atsižvelkite į savo augintinio amžių ir savybes, nes ne visiems šunims tinka tokio tipo antiparazitinės priemonės. ,,Foresto’’ ir ,,Bolfo’’ antkakliai tai puiki apsauga augintiniui nuo išorinių parazitų visam sezonui. Norint būt užtikrintiems, kad parinkti tinkami antkakliai nuo erkių jūsų augintiniams, patariame pasikonsultuoti su veterinarijos gydytoju.